Ghid Easy Consult,

Easy Contract – Contracte personalizate în funcție de nevoile dumneavoastră

Concept

Easy Contract este unul dintre serviciile de consultanță juridică puse la dispoziția dumneavoastră de către Easy Consult, prin intermediul căruia vi se facilitează accesul la contracte și acte juridice personalizate în funcție de contextul juridic în care vă aflați.

În acest fel obțineți acces la servicii de redactare personalizată a contractelor și actelor juridice, prestate de profesioniști în drept, la prețuri mai mult decât convenabile, contracte ce vă vor da siguranța că drepturile și interesele dumneavoastră sunt ocrotite prin inserarea de clauze adecvate specificului tranzacției și în conformitate cu interesele comerciale urmărite de dumneavoastră.

La acest moment Easy Contract vă pune la dispoziție  10 tipuri de contracte urmând ca în viitorul apropiat numărul acestora să fie extins astfel încât să acopere majoritatea contractelor și actelor juridice de care puteți avea nevoie în activitatea dumneavoastră profesională sau în viața personală.

Metodă eficientă de obținere a informațiilor

Informațiile privind detaliile particulare ale fiecărei tranzacții le obținem prin completarea online de către dumneavoastră a unui chestionar ce este unic pentru fiecare tip de contract. Completarea chestionarului este facilă și nu necesită foarte mult timp (3-5 minute), acesta îndrumându-vă l în alegerile voastre prin instrucțiuni detaliate atașate fiecărui câmp ce trebuie completat. În acest fel ne asigurăm că dumneavoastră veți cunoaște semnificația alegerilor efectuate și că acestea vor fi în linie cu poziția dumneavoastră contractuală din cadrul tranzacției. De asemenea aveți la dispoziție în cadrul acestor chestionare, câmpuri ce nu sunt obligatorii a fi completate, dar prin intermediul cărora ne puteți transmite, dacă doriți, mai multe detalii în legătură cu tranzacția în care sunteți implicat sau cu anumite aspecte ale acesteia.

În acest fel informațiile esențiale pentru redactarea contractului sunt transmise către consultanții noștri într-un mod eficient evitându-se întâlniri sau conferințe telefonice îndelungate care au un potențial disruptiv asupra activităților zilnice ce doriți să le efectuați. Bineînțeles că în cazul în care consultanții noștri vor considera că informațiile obținute prin intermediul chestionarului nu sunt complete sau sunt contradictorii vă vor contacta pentru clarificarea acestor aspecte.

Securitate asigurată a informațiilor transmise

Securitatea datelor și informațiilor transmise online de către dumneavoastră este asigurată de o conexiune criptată în baza unui certificat SSL denumit True Business ID emis cu privire la organizația noastră de GeoTrust Inc (www.geotrust.com) . Astfel la accesarea site-ului nostru veți observa extensia https și lăcățelul verde ce apar în bara browserului, elemente ce indică și afișează existența și datele certificatului de securitate.  De asemenea în partea dreapta-jos a siteului se poate vizualiza și sigiliu GeoTrust Inc.

Transparență procesului de comandă și livrare

Costurile serviciilor de redactarea a unui contract sunt fixe și predeterminate, fiind afișate pe site-ul nostru pentru fiecare tip de contract, astfel încât le puteți cunoaște încă de la început, fără să aveți parte ulterior de surprize neplăcute în acest sens.

După completarea și transmiterea chestionarului și plasarea comenzii veți primi un un e-mail privind confirmarea comenzii dumneavoastră și un e-mail ce conține sumarul alegerilor făcute prin intermediul chestionarului (în cazul menționării adresei sale de e-mail în câmpul corespunzător din cadrul chestionarului). Redactarea proiectului de contract va avea loc în maxim 5 zile lucrătoare de la confirmarea plății serviciului iar acesta va fi transmis într-un format editabil către utilizator (prin intermediul adresei de e-mail menționată în formularul de comandă) conținând eventuale comentarii cu privire la anumite aspecte ce au nevoie de inputu-ul acestuia.

În cazul în care veți considera că proiectul de contract primit nu corespunde cu informațiile transmise nouă prin intermediul formularului de comandă, vă puteți adresa serviciului suport (www.easyconsult.ro/suport) pentru remedierea oricăror deficiențe, fără existența vreunui cost suplimentar. Tot prin intermediul serviciului suport puteți solicita ajustări minore ale proiectului de contract (ex: introducerea datelor de identificare ale părților, schimbarea unor termene, a cuantumului unor sume, etc.) ce de asemenea nu vor fi tarifate în mod suplimentar.

Modificare facilă a proiectului de contract livrat (Easy Follow-up)

În eventualitatea în care utilizatorul dorește să aducă schimbări cu privire la clauzelor proiectului de contract, cu un impact semnificativ în economia contractului, schimbări rezultate din modificarea contextului tranzacției sau ca urmare a solicitărilor celeilalte părți, acesta nu trebuie să plaseze o nouă comandă. În acest sens utilizatorul poate folosi, contra unui cost modic, serviciul Easy Follow-up pentru a modifica clauzele contractului ce sunt afectate de schimbările de la nivelul comercial al tranzacției.

Serviciul Easy Follow-up a fost creat special pentru a permite utilizatorilor care au plasat deja o comandă prin intermediul Easy Consult să obțină servicii adiționale în legătură cu aceste comenzi, la un preț mai mic decât comanda inițială, obținând astfel un serviciu cât mai complet și în linie cu ceea ce aveau nevoie.

Astfel Easy Contract reprezintă o alternativă confortabilă și convenabilă pentru utilizatorul ce dorește să aibă acces la contracte personalizate la cele mai înalte standarde profesionale și de calitate fără a plăti sume semnificative în acest sens.

Echipa Easy Consult,

Lasa un comentariu